FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum www.citroenxx.fora.pl Strona Główna
->
Citroen Jumper
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Osobowe citroeny
----------------
clock
Citroen AX
Citroen BX
Citroen CX
Citroen XM
Citroen ZX
Citroen C1
Citroen C2
Citroen C3
Citroen C4
Citroen C5
Citroen C6
Citroen C8
Citroen Saxo
Citroen Xantia
Citroen Xsara
Citroen Xsara Picasso
Citroen C-crosser
Citroen DS3
inne...
prototypy
I te większe...
----------------
Citroen Evasion
Citroen Berlingo
Citroen C15
Citroen Jumper
Citroen Jumpy
inne...
prototypy
Hyde Park
----------------
na wesoło
mechanika
inne
Przedstaw się ;)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wojtek
Wysłany: Nie 15:48, 03 Lut 2008
Temat postu: informacje
Citroen Jumper - prawdziwy ciężarowiec
Model pojawił się na rynku w 1995 roku zastępując wysłużonego C25/35. Skonstruowano go podobnie jak poprzednika w kooperacji PSA i Fiata. Bliżniacze modele to Peugeot Boxer i Fiat Ducato. Od roku 2002 oferowany jest model po face liftingu. Zmodernizowano konstrukcję auta, wzmocniono sztywność nadwozia, lepiej je wyciszono, wyeliminowano lub znacznie ograniczono źródła drgań. Zmieniono gamę silników i opcji wyposażenia dodatkowego.
Jumper jest największym autem w ofercie firmy. Oferowany jest w szerokiej palecie dostępnych opcji. Każdy może "skroić" sobie auto na miarę. Do wyboru mamy:
- trzy całkowite masy dopuszczalne: 2,9 / 3,3 / 3,5 tony
- cztery rozstawy osi
- siedem rodzajów nadwozia
- silniki: 1.9D / 1.9TD / 2.0i / 2.0HDi / 2.5D / 2.5TD / 2.2HDi / 2.8 HDi / 2.8D
Daje to naprawdę potężną liczbę możliwych wariantów. Pojemność użytecznej przestrzeni ładunkowej waha się od 7,5 do 14 m3. Dostępna jest także wersja 4x4. Aby całkowicie zawrócić w głowach - lista dodatkowych opcji:
- radar cofania
- dźwiękowy i wizualny sygnalizator wyprzedzania, działajacy w oparciu o kamerę wbudowaną w lusterko zewnętrzne - kierowca jest informowany o tym iż wyprzedza go inny pojazd
- kamera ułatwiająca cofanie
- nawigacja satelitarna
- fotel kierowcy o zmiennym stopniu amortyzacji
- tempomat
O detalach jak ABS, ASR, poduszki powietrzne, czy klimatyzacja nawet nie będę wspominał - to już standard.
Wnętrze doskonale wyciszone - zapewnia komfort na długich trasach. Deska rozdzielcza została wyposażona w wyświetlacz który informuje o aktualnym czasie, przebiegu, poziomie oleju. Dodatkowo można zainstalować tachograf kontrolujący pracę dwóch kierowców.
Silniki - 2.2HDi (74kW / 100KM max moment 240Nm) z wtryskiem bezporśrednim Common Rail, oraz wersje 2.0 HDi (64kW / 85KM max moment 195Nm) i 2.8HDi (93,5kW / 127KM max moment 300Nm). Wszystkie spełniają normę Euro 3. Silniki te oferowane są od face liftingu modelu - wycofano zwykłe diesle - pozostawiono wyłącznie HDi. W nowym modelu zastosowano hydrauliczne sterowanie sprzęgła.
Dodatkowe opcje - nowość w tym segmencie aut:
- elektroniczne wspomaganie parkowania oparte na czterech czujnikach.
- radioodbiornik z funkcja RDS, telefonem, rozpoznawaniem głosu, koderem/dekoderem plików MP3 - dane wyświetlane są na ekranie ciekłokrystalicznym. Możliwa jest też opcja z kolorowym ekranem TFT 5''3/4 i nawigacją satelitarną z użyciem map elektronicznych.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by
Sopel
&
Programosy
Regulamin